Sóc de Tarragona, però porto a Barcelona mitja vida, dençà vaig emprendre els estudis de Biologia. De seguida vaig adonar-me (de) què volia dedicar-me a la docència, i això porto fent des de fa quasi 12 anys: donar classe de Ciències a adolescents, ensenyant allò que sé i aprenent dells allò que no saben que saben per ser millor professora.
A PODEM Barcelona participo des dels inicis. De fet, sempre dic que sóc de PODEMOS des dabans que existís. En el seu dia, els companys i companyes amb qui vàrem arrencar el projecte em van animar a presentar-me com a candidata a les europees. Després va venir la feina com a membre a lequip tècnic preparador de lAssemblea Ciutadana, i ara, en aquesta nova etapa que encetem, formo part del Consell Ciutadà Estatal de Podemos.
Ensenyar i aprendre, és quelcom que estic convençuda que podem fer més enllà de lescola. La nostra ciutat ha desdevenir un espai daprenentatge permanent, afavoridor del desenvolupament personal a través del diàleg en condicions digualtat entre els seus membres, sense deixar fora ningú. Mitjançant la participació activa i crítica, corresponsabilitzant-nos en la tasca de fer de Barcelona un de convivència on compartir experiències i on ens hi reconeguem tots i totes per què la fem nostra.
//
Soy de Tarragona, pero llevo media vida en Barcelona, aquí empecé los estudios de Biología. Enseguida me di cuenta de que quería dedicarme a la docencia, y esto llevo haciendo desde hace casi 12 años: dar clase de Ciencias a adolescentes, enseñando aquello que sé y aprendiendo de ellos aquello que no saben que saben para ser mejor profesora.
Participo desde los inicios en PODEM Barcelona. De hecho, siempre digo que soy de PODEMOS desde antes de que existiera. En su día, los compañeros y compañeras con quienes arrancamos el proyecto me animaron a presentarme como candidata a las europeas. Después vino el trabajo como miembro del equipo técnico que preparó la Asamblea Ciudadana, y ahora, en esta nueva etapa que comenzamos, formo parte del Consejo Ciudadano Estatal de Podemos.
Estoy convencida de que enseñar y aprender es algo que que podemos hacer más allá de la escuela. Nuestra ciudad debe convertirse en un espacio daprendizaje permanente, favorecedor del desarrollo personal a través del diálogo en condiciones de igualdad entre sus miembros, sin dejar a nadie fuera. Mediante la participación activa y crítica, corresponsabilizándonos en la tarea de hacer de Barcelona un espacio de convivencia donde compartir experiencias y donde todos y todas nos reconozcamos porque la hacemos nuestra.